torsdag 14 juni 2012

Såpa, energi, kärlek!

Dagarna springer förbi torsdag redan.

Jag hade nästan slutat hoppats på det där med kärlek.. MEN då visste jag inte att du fanns!

Du som får mig att blomma, ger mig energi, trygghet och tar i mig som bara du kan. Du är allt jag kan begära!

Städdag idag. Tvättat och städat trappuppgången (luktar såpa)! Oljat in trädgårdsmöbler. Ingen träning idag men imorgon så är jag "back on track".

Tisdag/onsdag= Öland med bästa tänkbara sällskap & fint väder!

Alla ni som tar studenten & som jag fått en inbjudan till jag är så glad för eran skull. Välkommen till en "ny värld" det kommer gå bra för er alla. Jag kommer inte närvara mer än i tanken, plikten kallar (jobb).

Dags att dra sig mot sängen för en dejt med John Blund, innan jag hamnar i drömmarnas land.

    






Arrivederci/ Il nero piccolo segretario 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar