lördag 29 januari 2011

Jag kanske inte säger det så ofta...

Tidigt uppe för att riva av ett träningspass på gymmet. Fåfängan ska ju ha sitt och ja tändstickorna till ben behöver ju också få sitt.

Hur svårt ska det vara att säga jag älskar dig till de man verkligen älskar?!
I detta fallet syftar jag på min far. Han är en av de viktigaste för mig ändå är det alltid lika svårt att säga de orden som betyder så mycket. Det blir lätt: vi ses ha det bra vi hörs. Å andra sidan ska det inte bli något man säger bara för att säga det. Den viktigaste slutsatsen blir dock, att orden kommer från hjärtat.

Var på maskerad ikväll med filmtema! Vi hade avskedsfest för våran ungdomsledare i kyrkan. Jag klädde ut mig till Peter "Maverick" Mitchell i Top Gun. Fantastiskt kul kväll. Tack till alla som bidrog med allt ifrån sin närvaro till att dansa, fixa med mat och lekar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar