onsdag 8 december 2010

"Onsdagslunk & ensam söker"

Dagen startade med att köra på farsan. Dags att betala tillbaka alla hockey, fotbollsträningar och annat. Vi avnjut en trevlig frukost tillsammans innan jobbet kallade.

Dagen fortsatte med sökande av visum. Ryssarna vill tydligen ha reda på vem varför och isof vems fel osv. I Filippinerna får jag visst stanna 21 dagar utan visum. Längtar så efter att få krama om människorna som jag skall besöka, de betyder mkt för mig.

Idag kom jag på mig själv med att kasta handgranater i glashus. Jag sågade en människas sätt att köra bil. För att minuterna senare förmodligen bli lika sågad av en annan trafikant. Ödmjukhet var ordet.

Tränat har jag också prioriterat idag ett tidigt pass innan frukost och ett sent på kvällen. Rambo släng dig i väggen beach 2011 här kommer jag!

Till sist ett lite foto som satt på grannens dörr(20+). Håll tillgodo. Om man ska skratta eller gråta bestäm själv. Jag skrattade hela vägen till soffan. Fundera på att skicka ett programförslag till Tv3. "Ensamt barn söker förälder"



Arrivederci/ Il nero piccolo segretario

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar